top of page

Wat doet Studio Framed voor jou? En hoe vul ik mijn dagen als ondernemer?

Wat een fotograaf voor toevoeging kan hebben naast het vastleggen van herinneringen en tastbare momenten en wat Studio Framed voor jou hier in betekent.

Jullie hebben eindelijk een fotoshoot geboekt maar nu? De meeste fotografen leveren hun foto's digitaal wat super zonde is want wie komt er nou achter jou computer zitten om alle foto's te bekijken? Dus daarom heb ik besloten om me te verdiepen in het printen van jullie unieke beelden. Daarnaast is dit super goed te combineren met mijn werk als grafisch vormgever en is dus elke print doordacht of ontworpen in een manier die bij jullie fotoshoot aansluit.


Ja heel eerlijk... Best veel mensen denken dat ik de hele dag een beetje op Facebook zit achter de computer haha. Maar niets is minder waar want als ik niet fotografeer ben ik bezig met het bewerken of uitzoeken van jullie beelden. Daarnaast probeer ik jullie via Instagram op de hoogte te houden van wat ik doe.

Studio Framed ben ik begonnen omdat ik zo graag een combinatie wil maken tussen grafisch vormgeven en fotografie. Framed staat ook voor het in lijsten van je beelden en Studio voor een fotostudio en ontwerp studio!


Maar wat doet Studio Framed allemaal precies?


1 - Fotografie


Uiteraard op nummer 1 de fotografie. Bruidsfotografie, newbornfotografie, cakesmash en gezinnen is wat ik het liefste fotografeer.


2 - Grafisch vormgeving


Hier kun je denken aan geboortekaartjes en 'save the date' of trouwkaartjes op maat. Dit betekend dat elk kaartje een uniek ontwerp heeft en het is zelfs mogelijk om deze kaarten met een fotoshoot te bestellen! Mijn 2 passies in 1 pakket. Daarnaast kun je ook gaan voor een website met logo en branding fotoshoot voor je bedrijf.


"Een kaartje met foto op maat gemaakt. Mijn 2 passies in 1!

3 - Afdruk


Zoals hier boven beschreven vind ik het heel erg belangrijk om je momenten tastbaar te maken met een afdruk. Dit kan door middel van een foto op plexiglas, canvas of een uniek album op maat gemaakt. Bekijk mijn webshop voor alle mogelijkheden.








De waarde van Studio Framed

Kortom de extra waarde die mijn bedrijf bied is een gericht klant contact die naast het fotograferen ook kan drukken en ontwerpen om zo alles helemaal naar smaak van de klant aan te kunnen bieden. Heb je dus een specifieke vraag wees dan niet bang om contact op te nemen!


Liefs, Mies.





21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page